Keďže náklady na vývoj nového modelu možno odhadnúť v miliardách, nie je to jednoduchá úloha. V revízii sa nachádza 5 áut, ktoré sú tak dobré, že dokážu osloviť zákazníkov už od mladého veku a pripútať si ho navždy. Aké to sú?

silnice

1. Ford Fiesta ST
Pred viac ako 40 rokmi otvorila Volkswagen Golf GTI novú triedu áut pre mladých ľudí – „hot hatchbacks“. Športové hatchbacky boli vynikajúce riešenie pre každý deň. Odvtedy mnohí výrobcovia vydali podobné modely: rýchle a ľahko ovládateľné. V súčasnosti GTI vzrástla v cene, stala sa viac „elitou“ a jej duchovným nástupcom bol Ford Fiesta ST. Päťdverový hatchback za 25 000 dolárov je považovaný za jeden z najlepších vozidiel na jazdu vodiča. Okrem toho je to spoľahlivé auto „pre každý deň“, ktoré je k dispozícii mladým ľuďom s obmedzeným rozpočtom.

2. Kia Soul
Keď kompaktné SUV Kia Soul začala vyrábať v roku 2010, novinári vtipkoval, že stroj dizajnér Michael Torpey vytvoril divoké prasa, ktoré tak nazvali pre jeho väčšiu praktickosť batožinového priestoru. Vozidlo bolo zamerané na mladých zákazníkov a rýchlo získalo popularitu.

3. Chevrolet Spark
Keď v roku 2009 v kórejskej pobočke spoločnosti General Motors aktualizovali model Chevrolet Spark, počítalo sa s veľkým úspechom medzi mládežou. Vozidlo bolo umiestnené ako alternatíva k Honda Fit, Fiat 500 alebo Ford Fiesta. V roku 2015 predstavili novú aktualizáciu populárneho hatchbacku. Chevrolet dúfa, že nový Spark je stále veselý, agilný mestský automobil, ktorý bude opakovať úspech predchádzajúcej generácie, ale prinesie ďalšie potešenie z jazdy a osobitné zdokonalenie.

technologie

4. Cadillac ATS
Po niekoľkých desaťročiach je Cadillac opäť pripravený postaviť jeden z najlepších strojov na svete. Kompaktný luxusný sedan Cadillac ATS súťažia s BMW 3-Series, Mercedes-Benz C-Class a Audi A4. Vozidlo sa vyrába v roku 2012 v dvoch karosériách: sedan a kupé. Tento malý šport Cadillac je navrhnutý tak, aby si získal prospech mladých ľudí.

5. CLA Mercedes-Benz
Kompaktný prestížny sedan Mercedes-CLA CLA je navrhnutý tak, aby konkuroval modelom Audi A3 a BMW 2-Series. Vozidlo bolo uvedené na trh v roku 2013 a stálo len 30 000 USD. Napriek nízkej cene je „jadrom“ spoločnosti Mercedes-Benz, a viedlo k úspechu predaja.
Možností je veľa, určite si, nájdete aj vy!